عملکرد کلیه را می توان بازسازی بازگشت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد کلیه را می توان بازسازی بازگشت

دکتر، من می خواهم به دانستن می تواند عملکرد کلیه می شود بازسازی دوباره؟ نسبت من کردم تا سطح کراتینین بالا، شاید تا 7.8 و دکتر گفت عملکرد کلیه خود را در حال حاضر بسیار پایین است، و او ممکن است یک دیالیز برای زندگی بقیه اش تکیه می کنند. آیا این درست است؟ آیا شانس برای او برای بازسازی عملکرد کلیه خود وجود دارد؟

آیا شانس برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای بازسازی عملکرد کلیه آنها وجود دارد؟

فرم سطح کراتینین خود ما می توانیم می دانیم که کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، بنابراین کلیه هایش سخت می شود تعمیر به حالت عادی هستند، که است که می گویند او هیچ شانس زیادی برای بازسازی عملکرد کلیه را به عقب. اما خوشبختانه، برخی از درمان های منحصر به فرد می تواند کمک به او را به سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد وجود دارد. علاوه بر این، او ممکن است فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه خود را دریافت کنید.

دوز بیمار با سطح کراتینین بالا است در دیالیز تکیه می کنند؟

به طور کلی، برای شرایط نسبی خود، سطح کراتینین خود حدی زیاد است که دیالیز خواهد در خواست می شود است. با این حال، اگر او می تواند برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه خود را پیدا کنید، پس او می تواند سطح کراتینین بالا خود را کاهش و یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

چه نوع از درمان می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بهبود عملکرد کلیه خود را؟

میکرو چینی پزشکی گیاهان دارویی به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کمک به بیمار عملکرد کلیه را بهبود بخشد. با کمک از این درمان، بیمار با بیماری کلیوی آسیب خفیف کلیوی می تواند یک شانس دوباره به زندگی عادی دریافت کنید. برای بیماران مبتلا به آسیب های جدی کلیه آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: